Na chodu Open Game se podílel už v minulých letech, ale tentokrát ho čekala úplně nová výzva. Pavel Kocourek letos převzal roli hlavního marketingového pracovníka a pokusil se nastolit nový způsob, jakým bude turnaj prezentován.
Máš za sebou první ročník v roli marketingového pracovníka Open Game. Jaké z toho máš pocity?
Naprosto upřímně, před turnajem ve mně panovaly drobné obavy. Několik let byl nastaven zajetý systém, taková komfortní zóna, a hned po nástupu na pozici jsem se rozhodl přistoupit k razantnímu kroku. Nastavil jsem naprosto odlišnou koncepci, které jsem věřil, že bude fungovat a turnaj díky tomu dostane nový náboj. Vedle koncepce jsem si zároveň sestavil vlastní tým lidí, u kterých jsem znal jejich kvality a během turnaje byla jistota, že se na každého mohu spolehnout.
Moje pocity z prvního roku na pozici jsou pozitivní. Byla to pro mě skutečně velká výzva. Zároveň jsme si nastavili nemalé cíle, ale ve finále se nám podařilo víceméně vše splnit. Opravdu mě to bavilo a těším se na další ročník!
Kolikačlenný tým na propagaci turnaje pracoval? Co dělal jinak oproti minulým ročníkům?
Tým doznal oproti minulým rokům mnoha změn. Jádro tvořilo pět lidí, vzhledem k finálovému dni na dvou halách jsem však byl během týdne ve spolupráci celkem s devíti lidmi. Největších změn doznaly sociální sítě a web. Na starost jsem si vzal sociální sítě, kde jsem měl jasný cíl – nabídnout účastníkům maximum zážitků formou stories a doplňovat je nejzajímavějším obsahem do feedu v různých formách.
Na webu byly naprosto vypuštěny reporty z utkání. Vzhledem k velkému počtu zápasů je těžké nabídnout v tomto směru smysluplný servis. Proto jsme se letos více soustředili na rozhovory s účastníky, realizačním týmem, ale neopomněli jsme například ani zahraniční rozhodčí. Vše bylo denně doplněno o to nejzajímavější ze sociálních sítí rubrikou Náš Open Game. Zcela novými přírůstky se staly denní videosouhrny a videorozhovory. Video se těší stále větší oblibě, tudíž jsme letos chtěli přinést maximum z tohoto formátu.
Podařilo se podle tebe naplnit cíle, které jste si předsevzali?
Open Game si nás otestoval okamžitě v jeho úvodní části. Vzhledem k počtu týmů a kategorií je dětský turnaj velmi náročný a musím konstatovat, že celý tým prošel na jedničku. Podrobnou analýzu budu teprve zpracovávat, každopádně zatím vnímám turnaj kladně. Stanovené cíle jsme splnili, i když jsme samozřejmě objevili pár věcí, které chceme do příštího ročníku vychytat a nabídnout zážitek o další level výše.
Na dětském turnaji se nám podařilo vypustit přes 300 stories, sledovanost videorozhovorů a denních souhrnů překročila naše očekávání. Nastavené cíle splněny, ovšem teď je důležité se zaměřit na nedostatky a postupně začít pracovat na nadcházejícím ročníku! (úsměv)
Jaké máš představy ohledně dalších změn směrem k příštímu roku?
Hlavní focus bude rozhodně dokončit kompletní redesign vizuálu turnaje. Ten jsme odstartovali už v průběhu letošního Open Game vydáním nového loga a následné upoutávky s termíny k novému ročníku, která byla zveřejněna během dospělé části.
K následujícímu ročníku opět plánujeme další novinky, abychom účastníkům nabídli větší porci zážitků a vzpomínek. Zatím nebudu předčasně prozrazovat, co se konkrétně chystá, ještě se nechte chvíli napínat. Jakmile bude správný čas, budeme o všem včas informovat. (úsměv)
Doufám, že si všichni zúčastnění turnaj užili naplno a uvidíme se i v příštím roce! #MujOpenGame
Autor: Tadeáš Mima
Posledním zápasem dospělé Open Game 2020 se stalo finále kategorie HOBBY. V něm na sebe narazily Fialové Kobry Globo Gym a SK Domaslavice, které bojovaly do posledního dechu. Kobry ale nakonec udržely náskok z první půle a převzaly pohár za výhru 4:2. Úspěšný turnaj shrnul tahoun Globo Gymu Kamil Bříška, který zároveň byl nejproduktivnějším
Po loňské absenci na Brno Open Game se Richmond vrátil na florbalový trůn. Výběr v kategorii ELITE prošel turnajem bez jediné porážky a ve finále si poradil se Södra Böhmen 8:3. Nejlepším hráčem zlatého mužstva byl vyhlášen obránce Lukáš Jalový, který se podělil o dojmy z vítězného finále. Lukáši, jak
V kategorii Muži PRO uspěli hráči Týmu na hraně. Ve finále zdolali, jak jinak než na samostatné nájezdy, Tatran selection a brali cenné zlato. Rozhodující střílení zvládl Filip „Jágr“ Horák, který se navíc trefil už v základní hrací době, a přispěl k vítězství 3:2. Turnaj potom Horák zhodnotil v rozhovoru. Co
Turnaj finančně podporuje statutární město Brno částkou 230.000,-